domingo, 12 de octubre de 2014

DOMINJO O SOLASO DE VERAN DE OUTUBRO

Hola tipos, xa estou aki outra ves, dando un pouco de jerra, pero pouco eeeee.

Pois hoxe saimos catro tipos, eu con medo  polo resentimiento, pero bueno, paseino ben.

Fomos: Angel, Esteban, Javi liante e Zocotron, por cierto, teño q agradecervos o feito de facer unha rutiña suave, pero e q eu inda estou resentido da caida de casi hay un mes, isto quere dicir q hay un mes q non toco a bici, asi que unha rutiña suave....

Pois iso saimos hacia Amoedo pra baixar diresion Redondela para coller a ruta da ajua na metá e facela hasta S.Esteban

Dende ali, collemos carretera Redondela e dali, pa Arcade, que o final foi hasta A Ponte, onde tomamos unhas garimbitas e poiden sacar esta afoto que me recorda moito a unha pelicula, ja ja ja

Pois nada mais, comentario rapidiño e a esperar que o tempo nos de un dominjiño coma este pa poder sair outra ves.

Un saudo    



No hay comentarios:

Publicar un comentario

tu opinion interesa!!